Zaloguj się

Sonda

Czy bierzesz pod uwagę zamianę liny stalowej na syntetyczną?

Statystyki

Produktów:
361
Kategorii:
43
Nowości:
0
Promocje:
3

Artykuły

Słuchamy naszych Klientów - Nowe Pomysły!

czytaj całość »

Gwarancja, Serwis i Reklamacje

Gwarancja i serwis

Podstawą przyjęcia reklamacji składanej na podstawie gwarancji przez podmiot nie będący konsumentem jest dowód zakupu towaru (paragon lub faktura VAT). W stosunku do konsumentów posiadanie paragonu może usprawnić proces reklamacyjny, ale nie jest konieczne.

Na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie udzielamy (tj. YSM AND PARTNERS CEZARY LULKOWSKI, ul. Santocka 39, 71-083 Szczecin) 3 miesięcy gwarancji licząc od momentu wydania towaru kupującemu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia wadliwego towaru pod adres sklepu. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta. W przypadku, gdy towar jest wadliwy kupujący może żądać: w pierwszej kolejności - nieodpłatnej naprawy, jeśli naprawa jest niemożliwa towar zostanie wymieniony na nowy.

Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Reklamacje (na podstawię rękojmi)

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeśli jesteś konsumentem nie masz takiego obowiązku, ale zalecamy takie postępowanie.
Jeżeli zakupiony towar okaże się wadliwy, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1. Prześlij do nas (na adres: YSM AND PARTNERS, ul. Santocka 39, 71-083 Szczecin) produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego oświadczenie, w którym opiszesz powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (jeśli w taki sposób zostanie rozstrzygnięta reklamacja). Wzór oświadczenia wraz z wyciągiem informacyjnym znajdą Państwo w paczce wraz z dowodem zakupu. Jeśli jesteś konsumentem skorzystanie ze wspomnianego wzoru nie jest obowiązkowe.  

2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu, obniżenie ceny lub zwrot pieniędzy.

4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@linysyntetyczne.pl lub telefonicznie: 00 48 91 433 01 28. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu www.linysyntetyczne.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce Prywatności. Wszystkie obrazy i rysunki dostępne na naszej stronie internetowej nie mogą być kopiowane i używane bez uprzedniej pisemnej zgody właściciela sklepu. Podstawa prawna - Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych art. 115 do art. 123.

By using this website you consent to the use of cookies in accordance with Privacy Policy. If you do not consent to the use of cookies please disable them or leave our website. All illustrations and photos or texts and descriptions cannot be copied or used without prior permission of the owner of the website.

Click Shop | Hosting home.pl